• Godziny otwarcia: Pon - Pt 7:00 - 17:00

Biuro rachunkowe dla nowej firmy

Masz za sobą bardzo ważną decyzję - chcesz otworzyć (lub właśnie otwierasz) swoją własną firmę.

W TaxBee robimy wszystko, aby start Twojego biznesu był dla Ciebie wyłącznie motywacją, radością i dumą - bez niepewności czy zagubienia. Jeśli udzielasz nam pełnomocnictwa, dopełniamy w Twoim imieniu formalności związanych z rejestracją firmy. Na każdym kroku służymy Ci radą, pomocą i wsparciem.
TaxBee - Biuro Rachunkowe, Księgowość - oddział Gdynia - Gdynia
Cennik

Wybierz plan dostosowany
do Twoich potrzeb

array(4) { [0]=> object(Cake\ORM\Entity)#898 (33) { ["id"]=> int(10) ["name"]=> string(16) "Ryczałt bez VAT" ["additional_information"]=> string(32) "* Podane ceny są cenami netto." ["price"]=> string(15) "od 149 zł/m-c*" ["field_1"]=> string(406) "
  • Od 0 do 3 dokumentów - 149 zł/m-c
  • Od 4 do 10 dokumentów - 199 zł/m-c
  • Od 11 do 25 dokumentów - 279 zł/m-c
  • Od 26 do 50 dokumentów - 329 zł/m-c
  • Od 51 do 75 dokumentów - 379 zł/m-c
  • Od 76 do 100 dokumentów - 449 zł/m-c
  • każde kolejne 100 dokumentów + 250 zł/m-c
" ["field_2"]=> NULL ["field_3"]=> NULL ["field_4"]=> NULL ["field_5"]=> NULL ["field_6"]=> NULL ["field_7"]=> NULL ["field_8"]=> NULL ["field_9"]=> NULL ["field_10"]=> NULL ["field_11"]=> NULL ["field_12"]=> NULL ["field_13"]=> NULL ["field_14"]=> NULL ["field_15"]=> NULL ["button_name"]=> string(13) "Napisz do nas" ["button_link"]=> string(10) "#formularz" ["sort"]=> int(0) ["created"]=> NULL ["modified"]=> NULL ["[new]"]=> bool(false) ["[accessible]"]=> array(1) { ["*"]=> bool(true) } ["[dirty]"]=> array(0) { } ["[original]"]=> array(0) { } ["[virtual]"]=> array(0) { } ["[hasErrors]"]=> bool(false) ["[errors]"]=> array(0) { } ["[invalid]"]=> array(0) { } ["[repository]"]=> string(17) "TaxBee.Pricelists" } [1]=> object(Cake\ORM\Entity)#883 (33) { ["id"]=> int(7) ["name"]=> string(12) "KPiR bez VAT" ["additional_information"]=> string(32) "* Podane ceny są cenami netto." ["price"]=> string(15) "od 199 zł/m-c*" ["field_1"]=> string(452) "
  • Od 0 do 3 dokumentów - 199 zł/m-c
  • Od 4 do 10 dokumentów - 249 zł/m-c
  • Od 11 do 15 dokumentów - 299 zł/m-c
  • Od 16 do 25 dokumentów - 349 zł/m-c
  • Od 26 do 50 dokumentów - 399 zł/m-c
  • Od 51 do 75 dokumentów - 449 zł/m-c
  • Od 76 do 100 dokumentów - 499 zł/m-c
  • każde kolejne 100 dokumentów + 300 zł/m-c
" ["field_2"]=> NULL ["field_3"]=> NULL ["field_4"]=> NULL ["field_5"]=> NULL ["field_6"]=> NULL ["field_7"]=> NULL ["field_8"]=> NULL ["field_9"]=> NULL ["field_10"]=> NULL ["field_11"]=> NULL ["field_12"]=> NULL ["field_13"]=> NULL ["field_14"]=> NULL ["field_15"]=> NULL ["button_name"]=> string(13) "Napisz do nas" ["button_link"]=> string(10) "#formularz" ["sort"]=> int(2) ["created"]=> NULL ["modified"]=> NULL ["[new]"]=> bool(false) ["[accessible]"]=> array(1) { ["*"]=> bool(true) } ["[dirty]"]=> array(0) { } ["[original]"]=> array(0) { } ["[virtual]"]=> array(0) { } ["[hasErrors]"]=> bool(false) ["[errors]"]=> array(0) { } ["[invalid]"]=> array(0) { } ["[repository]"]=> string(17) "TaxBee.Pricelists" } [2]=> object(Cake\ORM\Entity)#882 (33) { ["id"]=> int(8) ["name"]=> string(24) "Ryczałt oraz KPiR z VAT" ["additional_information"]=> string(32) "* Podane ceny są cenami netto." ["price"]=> string(15) "od 249 zł/m-c*" ["field_1"]=> string(452) "
  • Od 0 do 3 dokumentów - 249 zł/m-c
  • Od 4 do 10 dokumentów - 299 zł/m-c
  • Od 11 do 15 dokumentów - 349 zł/m-c
  • Od 16 do 25 dokumentów - 399 zł/m-c
  • Od 26 do 50 dokumentów - 449 zł/m-c
  • Od 51 do 75 dokumentów - 499 zł/m-c
  • Od 76 do 100 dokumentów - 549 zł/m-c
  • każde kolejne 100 dokumentów + 450 zł/m-c
" ["field_2"]=> NULL ["field_3"]=> NULL ["field_4"]=> NULL ["field_5"]=> NULL ["field_6"]=> NULL ["field_7"]=> NULL ["field_8"]=> NULL ["field_9"]=> NULL ["field_10"]=> NULL ["field_11"]=> NULL ["field_12"]=> NULL ["field_13"]=> NULL ["field_14"]=> NULL ["field_15"]=> NULL ["button_name"]=> string(13) "Napisz do nas" ["button_link"]=> string(10) "#formularz" ["sort"]=> int(3) ["created"]=> NULL ["modified"]=> NULL ["[new]"]=> bool(false) ["[accessible]"]=> array(1) { ["*"]=> bool(true) } ["[dirty]"]=> array(0) { } ["[original]"]=> array(0) { } ["[virtual]"]=> array(0) { } ["[hasErrors]"]=> bool(false) ["[errors]"]=> array(0) { } ["[invalid]"]=> array(0) { } ["[repository]"]=> string(17) "TaxBee.Pricelists" } [3]=> object(Cake\ORM\Entity)#899 (33) { ["id"]=> int(9) ["name"]=> string(20) "Pełna księgowość" ["additional_information"]=> string(32) "* Podane ceny są cenami netto." ["price"]=> string(15) "od 599 zł/m-c*" ["field_1"]=> string(361) "
  • Od 0 do 10 dokumentów - 599 zł/m-c
  • Od 11 do 25 dokumentów - 799 zł/m-c
  • Od 26 do 50 dokumentów - 999 zł/m-c
  • Od 51 do 75 dokumentów - 1 199 zł/m-c
  • Od 76 do 100 dokumentów - 1 499zł/m-c
  • każde kolejne 100 dokumentów + 800 zł/m-c
" ["field_2"]=> NULL ["field_3"]=> NULL ["field_4"]=> NULL ["field_5"]=> NULL ["field_6"]=> NULL ["field_7"]=> NULL ["field_8"]=> NULL ["field_9"]=> NULL ["field_10"]=> NULL ["field_11"]=> NULL ["field_12"]=> NULL ["field_13"]=> NULL ["field_14"]=> NULL ["field_15"]=> NULL ["button_name"]=> string(13) "Napisz do nas" ["button_link"]=> string(10) "#formularz" ["sort"]=> int(4) ["created"]=> NULL ["modified"]=> NULL ["[new]"]=> bool(false) ["[accessible]"]=> array(1) { ["*"]=> bool(true) } ["[dirty]"]=> array(0) { } ["[original]"]=> array(0) { } ["[virtual]"]=> array(0) { } ["[hasErrors]"]=> bool(false) ["[errors]"]=> array(0) { } ["[invalid]"]=> array(0) { } ["[repository]"]=> string(17) "TaxBee.Pricelists" } }

Ryczałt bez VAT

od 149 zł/m-c*
    • Od 0 do 3 dokumentów - 149 zł/m-c
    • Od 4 do 10 dokumentów - 199 zł/m-c
    • Od 11 do 25 dokumentów - 279 zł/m-c
    • Od 26 do 50 dokumentów - 329 zł/m-c
    • Od 51 do 75 dokumentów - 379 zł/m-c
    • Od 76 do 100 dokumentów - 449 zł/m-c
    • każde kolejne 100 dokumentów + 250 zł/m-c
* Podane ceny są cenami netto.

KPiR bez VAT

od 199 zł/m-c*
    • Od 0 do 3 dokumentów - 199 zł/m-c
    • Od 4 do 10 dokumentów - 249 zł/m-c
    • Od 11 do 15 dokumentów - 299 zł/m-c
    • Od 16 do 25 dokumentów - 349 zł/m-c
    • Od 26 do 50 dokumentów - 399 zł/m-c
    • Od 51 do 75 dokumentów - 449 zł/m-c
    • Od 76 do 100 dokumentów - 499 zł/m-c
    • każde kolejne 100 dokumentów + 300 zł/m-c
* Podane ceny są cenami netto.

Ryczałt oraz KPiR z VAT

od 249 zł/m-c*
    • Od 0 do 3 dokumentów - 249 zł/m-c
    • Od 4 do 10 dokumentów - 299 zł/m-c
    • Od 11 do 15 dokumentów - 349 zł/m-c
    • Od 16 do 25 dokumentów - 399 zł/m-c
    • Od 26 do 50 dokumentów - 449 zł/m-c
    • Od 51 do 75 dokumentów - 499 zł/m-c
    • Od 76 do 100 dokumentów - 549 zł/m-c
    • każde kolejne 100 dokumentów + 450 zł/m-c
* Podane ceny są cenami netto.

Pełna księgowość

od 599 zł/m-c*
    • Od 0 do 10 dokumentów - 599 zł/m-c
    • Od 11 do 25 dokumentów - 799 zł/m-c
    • Od 26 do 50 dokumentów - 999 zł/m-c
    • Od 51 do 75 dokumentów - 1 199 zł/m-c
    • Od 76 do 100 dokumentów - 1 499zł/m-c
    • każde kolejne 100 dokumentów + 800 zł/m-c
* Podane ceny są cenami netto.

Pakiet korzyści


Bezpłatnie pomagamy w rejestracji firmy

Jeśli decydujesz się na powierzenie nam księgowości, bezpłatnie pomagamy Ci bezstresowo zarejestrować Twoją działalność w CEiDG, zgłosić ją do ZUS i US (lub wprowadzić zmiany).

Zapewniamy opiekę dedykowanej księgowej

Twoimi sprawami w TaxBee zajmuje się zawsze ta sama księgowa. Dzięki temu jesteś w kontakcie z ekspertką, która najlepiej zna Twoją firmę i towarzyszy jej w rozwoju przez cały czas.

Reprezentujemy Cię przed urzędami

Przeraża Cię myśl o wezwaniu do US albo ZUS? Nie stresuj się. Reprezentowanie Cię w kontaktach z urzędami to nasze zadanie. Zadbamy o szybkie i kompetentne wyjaśnienie każdej sprawy.

Zapewniamy w 100% zdalną obsługę

Umowę na usługi księgowe podpiszesz z nami on-line, a dokumenty prześlesz wygodnie przez Scanye. Szybko, bezpiecznie i wygodnie. Pomożemy Ci we wszystkim!

Twoje dokumenty przechowujemy
w TaxBee

Przechowujemy Twoje dokumenty firmowe w naszym archiwum. Bezpiecznie i zgodnie z RODO. Dlaczego to ważne? Bo ewentualna kontrola z ZUS lub US przychodzi do nas - a nie do Ciebie.

Przekazujemy RABAT na usługi reklamowe i doradztwo

Jako klient TaxBee otrzymujesz 20% rabatu na usługi doradcze i reklamowe u naszego partnera - ALFA BRAVO. Zyskujesz również korzyści za polecenie naszych usług Twoim zaprzyjaźnionym firmom.

Potrzebujesz indywidualnie dopasowanego rozwiązania? Skontaktuj się z nami!
Ułożymy ofertę idealną dla Twoich potrzeb!
*Pomoc przy założeniu firmy oraz przy doborze optymalnej formy opodatkowania jest bezpłatna dla klientów TaxBee sp. z o.o.
z siedzibą w Gdyni przy ulicy Rumskiej 10/15 oraz dla osób, z którymi zostanie podpisana umowa w przeciągu 60 dni. W przeciwnym wypadku usługa zostanie rozliczona zgodnie z obowiązującym cennikiem.

jak to działa

Trzy proste kroki do zmiany księgowego na TaxBee

DLACZEGO WARTO

Działamy nad Twoim biznesem sprawnie jak pszczoły!

TaxBee | Biuro rachunkowe dla fajnych firm
Opinie

Łączy nas doświadczenie, dokładność i umiejętności:
Dobra księgowość to zadowolony i spokojny klient